سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که را نهال خوى و خلق به بار بود ، شاخ و بر او بسیار بود . [نهج البلاغه]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

از همه ی عزیزانی که برای راه اندازی سامانه ایمیلی اظهار لطف کردند تشکر می شود و این اظهار لطف ها خستگی ناشی از مشکلات موجود در گروه را برطرف می کند.

اما علی رغم میلم باید بگم که متاسفانه بعضی برخوردها از بعضی از دانشجویان، بسیار دردناک است... اینکه برای پر رنگ کردن مشکلات و بزرگ جلوه دادن ایرادات، دروغ و شانتاژ صورت گیرد کار صحیحی نیست و متاسفانه تعداد این گونه اتفاقات کم نیست... وقتی دانشجو به رئیس دانشکده یا فلان استاد به دروغ می گوید که فلان کلاس ما 4 هفته است که تشکیل نشده واقعا در این شرایط، قابل پذیرش نیست.

این برخوردها و حرکات، دلسرد کننده است و هیچ عقل و شرعی به ما این مجوز را نداده که برای بیان خواسته های خود یا جلب توجه دانشگاه، به دروغ و مبالغه های این چنینی روی بیاوریم!

بنده برای خودم نگران نیستم... چون آن زمان که این مسوولیت را قبول کردم، برای تشکر یا خوشامدن دانشجویان نبود و برای این برخوردها حسابی باز نکردم، بلکه بنده نگران این هستم که اگر این رفتارها اصلاح نشود و تربیت درستی در ما شکل نگیرد، جامعه ی آینده ی ما جامعه ی مناسبی نخواهد بود.

بنده نگران این هستم که چرا ما در کنار تدریس "زبان ماشین" نیامدیم "زبان انسانی" را یاد بدیم؟!!

چرا در کنار "کامپایلر" درس "محبت" تدریس نمی شود؟!!

چرا در کنار "گرافیک کامپیوتری 1" درسی به نام "گرافیک و زیبایی بیان انسانی" به ماها یاد نمی دهند؟!!

چرا در کنار "طراحی الگوریتم ها" درسی به نام "طراحی رفتارها" یا "رعایت انصاف در گفتارها و رفتارها" وجود ندارد که به ما طعم و لذت ادب و انصاف را بچشاند و عظمت آن را نشان دهد...

به امید روزی که توی دانشگاه فضای انسانی و احترام متقابل حاکم شود و به فرمایش مرحوم امام (ره) اول تهذیب نفس و سپس تحصیل علم و تخصص، صورت گیرد! انشاءالله



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/7/30:: 8:5 عصر     |     () نظر

با سلام

از آنجا که دانشجویان گرامی نه به بُرد گروه توجهی می کنند و نه به سایت مراجعه! یک سامانه اطلاع رسانی ایمیلی راه انداختیم تا اخبار و اطلاعیه ها را از طریق ایمیل به اطلاعشون برسونیم! ببینیم بازهم بهانه ای برای حذف و اضافه و این جور چیزها باقی می ماند یا نه!!؟؟

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های گروه از طریق ایمیل ، یک ایمیل به آدرس زیر بزنید:

tehransharghcg+subscribe@googlegroups.com

یا به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://groups.google.com/group/tehransharghcg/

البته این سامانه برای کسانی که ایمیل دارند خوبه و کسانی که هنوز ایمیل ندارند یا ایمیل خود را چک نمی کنند متاسفانه راه دیگری برایمان امکان پذیر نیست فعلا!



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/7/29:: 1:40 عصر     |     () نظر

کلاس این هفته پنج شنبه آقایان اسدی و محمدی تشکیل نمی شود (روز 28 مهر ماه)

بدیهی است کلاس جبرانی از سوی اساتید بزرگوار، تشکیل و اطلاع رسانی خواهد شد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/7/25:: 9:4 عصر     |     () نظر

1- درخواست های انتخاب واحد که به صورت مکتوب به گروه داده شده است در حال بررسی است

2- دانشجویانی که با استاد کاظمی درس شبیه سازی داشته اند و کلاس تشکیل نشده، در کلاس روز پنج شنبه ی ایشان حاضر شوند

3- برای کاهش حجم بعضی از کلاس ها و در نتیجه بالارفتن کیفیت آموزش، گروه به طور تصادفی عده ای از دانشجویان گروه های شلوغ را به گروه های خلوت منتقل کرد که این مسأله ممکن است سبب ایجاد نارضایتی از برنامه توسط این دسته از دانشجویان شود که لازم است در جهت حفظ منافع آموزشی دانشگاه، این مسأله را تحمل نمایند و از ایشان، به خاطر این سعه صدر پیشاپیش تشکر و قدردانی می گردد. چنانچه مشکل جدی برای حضور در کلاس های جابه جا شده دارند مسأله را به صورت مکتوب (فقط مکتوب!) به گروه مطرح کنند تا مورد بررسی قرار گیرد. لیست این مشخصه ها عبارتند از:

 

2577 - 2564 - 2675 برنامه سازی پیشرفته 2

2731 زبان فنی

2335 - 2649 آزمایشگاه پایگاه داده ها

2581 - 2677 سیستم عامل 2

2707 - 2711 - 2712  مبانی اینترنت

2916 - 2915 چندرسانه ای

2843 معماری کامپیوتر

 

4- با توجه به اینکه بعضی از دانشجویان هنوز چارت صحیحی از دروس خود در دست ندارند (و به اشتباه چارت دوره های قبلی را از انتشارات دریافت کرده اند) و به دلایل فنی ما نتوانستیم چارت شکیل و آنچه که شایسته بود در اختیار ایشان قرار دهیم، اکنون چارت صحیح دروس در ادامه آمده است؛ دانشجویانی که به اشتباه درس برداشته اند سریعا به صورت مکتوب درخواست حذف درس را بدهند به خصوص دانشجویان کارشناسی ناپیوسته هستند و به اشتباه کامپایلر برداشته اند.


نکته ی مهم: تمام دانشجویان لیسانس کامپیوتر، کارشناسی ناپیوسته هستند ولی منظور از پیوسته و ناپیوسته در این دانشگاه و در چارت های زیر به شرح زیر است:

دانشجوی پیوسته : کسی که دیپلم فنی حرفه ای یا کاردانش کامپیوتر دارد یعنی کاردانی اش پیوسته است

دانشجوی ناپیوسته : کسی که دیپلم پیش دانشگاهی دارد (تجربی یا ریاضی) یعنی کاردانی اش ناپیوسته است


چارت دروس دانشجویان لیسانس ناپیوسته ورودی 89 به بعد

چارت ناپیوسته 89 به بعد


چارت دروس لیسانس پیوسته 89 به بعد:

چارت پیوسته 89 به بعد

چارت دروس لیسانس پیوسته ورودی 88 :

چارت پیوسته 88

چارت ناپیوسته 88:

چارت ناپیوسته 88

چارت کاردانی

چارت کاردانی

لطفا با توجه به چارت های فوق، وضعیت انتخاب واحد خود را بررسی نموده و هر گونه مشکل خود را در انتخاب واحد فقط به صورت مکتوب با ذکر نام و شماره دانشجویی به گروه تحویل دهید و سعی نکنید که با اصرار مشکل خود را به صورت شفاهی و در همان لحظه ی مراجعه برطرف نمایید چرا که این کار، اتاق گروه کامپیوتر را در اثر ازدحام و صحبت همزمان دانشجویان تبدیل به .... می کند!!!

بنابراین درخواست ها فقط مکتوب و به درخواست های شفاهی به هیچ عنوان پاسخ داده نمی شود.




کلمات کلیدی: چارت دروس


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/7/19:: 8:55 صبح     |     () نظر

نیمسال اول یا همان ترم اول سال 90 و 91 در حالی آغاز شد که ساختمان جدید دانشکده ی فنی هنوز به طور کامل به پایان نرسیده بود و این قضیه مشکلات متعددی را برای دانشجویان و اساتید گرامی به وجود آورد. مشکلاتی که صرف نظر از اینکه عامل پیدایش آن چه کسی است، بیش از همه، سعه صدر و صبر و تحمل همه را می طلبید.

گروه کامپیوتر، ضمن عذرخواهی از اساتید و دانشجویان گرامی به خاطر مشکلات بوجود آمده، و تشکر از ایشان به خاطر صبر و تحمل خوبشان، یادآور می گردد که تا راه اندازی کامل فاز جدید و به خصوص سایتها، کلاس ها به صورت تئوری در کلاس هایی که آقای مرادی، نماینده ی خوب و محترم دانشکده، به اساتید تخصیص می دهند، برگزار خواهد شد.

بنابراین اساتید و دانشجویان محترم، با مراجعه به آقای مرادی در طبقه سوم ساختمان جدیدالتأسیس دانشکده، از کلاس خود و حضور اساتید و دانشجویان اطلاع کسب کنند.

نکته ی مهم این است که آقای مرادی از اینکه یک استاد خواهد آمد یا نه اطلاع ندارند، بنابراین از ایشان انتظار اطلاع رسانی در مورد وضعیت آمدن اساتید نداشته باشید

قابل توجه دانشجویان:

به طور کلی در مورد تشریف فرمایی اساتید فرمول کلی این است: اگر شما سر ساعت "الف" با استاد "ب" کلاس دارید باید تا نیم ساعت بعد از ساعت "الف" صبر کنید (و سوال شما از حضور استاد در قبل از ساعت "الف" منطقی نیست. البته به اطلاعیه های روی برد گروه توجه کنید چون ممکن است که استاد روی برد گروه یا در همین سایت نسبت به عدم حضور خود اطلاع رسانی کرده باشد. اما اگر اطلاعیه ای ندیدید فرض بر این است که استاد تشریف خواهد آورد) بعد از گذشت نیم ساعت، آقای مرادی و گروه کامپیوتر نسبت به حضور یا عدم حضور استاد اظهار بی اطلاعی کرد، شما می توانید دیگر منتظر استاد نمانید.

 

در ضمن

 

کلاس ریاضی مهندسی سرکار خانم قنبرزاده روز پنج شنبه تشکیل می شود.




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/7/15:: 5:37 عصر     |     () نظر