سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

دانشجویان استاد رستگاری روز یکشنبه 9 بهمن برای تحویل پروژه ها به استاد مراجعه نمایند.

استاد پروژه و کارآموزی به زودی اصلاح می شود (هفته دوم بهمن ماه)

ظاهرا سرور دانشگاه را از دیزلی به بنزینی آن هم از نوع یورو5 تغییر دادن (اگر سخت افزار آن همانی باشد که به گروه کامپیوتر جهت تأیید نشان دادند چیز خوبی است) و انشاءالله دیگه مشکلات ترم های گذشته در ثبت نام نخواهد بود.

قابل توجه کسانی که می گویند شرط معدل برای ثبت نام باشد یعنی معدل بالاها اول تر ثبت نام کنند، باید بدانند که این کار، سبب می شود که کسانی که ترم آخر هستند نتوانند آنطور که می خواهند انتخاب واحد کنند چون معمولا کسانی که سنوات خوردند و ترم های آخرشونه، معدلهای بالایی ندارند و با این سیاست، سر آنها بی کلاه می ماند.

ایمیل اساتید انشالله از طریق ایمیل گروه و خبرنامه گروه، بزودی اعلام خواهد شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/10/30:: 6:39 صبح     |     () نظر

قبل از هر چیز، فرارسیدن اربعین امام حسین علیه السلام را تسلیت می گوییم.

بازهم تأکید می شود که گروه کامپیوتر تمام کامنت های این سایت و ایمیل ها را هر چند که ظاهرا بی ربط به نظر برسد مطالعه و با جدیت پی گیری می کند و شخص مدیر گروه از هیچ انتقادی ناراحت نمی شود و اعلام می دارد که برای بهتر شدن کیفیت آموزش نیازمند توجه دانشجویان و اعلام نظرات ایشان است.
در ثبت کارآموزی و پروژه اشتباهی رخ نداده بلکه هنوز در مراحل انجام است و به پایان نرسیده یک هفته اگر صبر کنید درست می شود. استاد پروژه و کارآموزی همان هایی هستند که توسط مدیرگروه ثبت و تأیید شده است. نگران نباشید. به دلیل جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی از ترم آینده انشاءالله در همان زمان ثبت نام استاد مشخص و قابل انتخاب می باشد.
اما در مورد امتحانها: اگر مدیر گروه و استاد تشخیص دهند که سوالات از سطح کلاس بالاتر بوده و وضع نمرات کل دانشجویان در آن درس خراب است، نمره ها را نرمال می کنند و با مکانیزم هایی از کاهش نمرات به صورت کلی جلوگیری می کنند.  به هرحال، نه استاد و نه گروه از نمره پایین دانشجویان لذت نمی برند. بنابراین قبل از اعلام نمرات اعتراض به امتحانات منطقی نیست. مگر اینکه در سوالات، غلط آشکاری یافت شود که مسأله ابتدا با استاد مطرح و در نهایت به گروه منعکس می شود.

با آرزوی موفقیت شما در امتحانات درسی و امتحان های زندگی!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/10/22:: 2:51 عصر     |     () نظر

ایمیل های متعددی در روزهای اخیر به گروه زده شده که چرا استاد پروژه و کارآموزی ما اشتباه ثبت شده؛ بر اساس پی گیری به عمل آمده اشتباه ظاهرا توسط یکی از کارشناسان واحد آموزش صورت گرفته چراکه گروه کامپیوتر اصلا دسترسی برای ثبت این اطلاعات را ندارد.

هدف از طرح این بحث یافتن مقصر این اشتباه نیست بلکه گلایه از نوع طرح مسأله توسط دانشجویان و بعضا دانشجویان ظاهرا ممتاز دانشگاه است که گویا گروه کامپیوتر با این اشتباه، زندگی ایشان را به سراشیبی هلاکت افکنده؟!!

اگر بر فرض هم این اشتباه توسط گروه کامپیوتر صورت گرفته باشد، آسمان که به زمین نیامده، اصلاح می شود! آن کسی که اینها را ثبت کرده، احتمالا انسان بوده و در ثبت حدود 400 مورد مشابه، بروز چند اشتباه، طبیعی است.

اما به متن نامه ی یکی از شاگرد اول های دوره کارشناسی توجه کنید:

"... در برنامه درسی مشاهده کردم که استاد درس کارآموزی اینجانب را به اشتباه استاد ناصحی و درس پروژه را هنوز قید نکرده اند چرا گروه کامپیوتر اینقدر اشتباه می کند و دانشجو باید تاوان اشتباهات دیگران را بدهد لطفا اصلاح کنید در زمان نمره بنده به مشکل می خورم و مطمئنا کارشناس محترم گروه کامپیوتر هم به راحتی می گوید اشتباه شده سرم شلوغ بود. با تشکر"

ما در مورد قضاوت بر اساس حدس و گمان غلطشان چیزی نگفتیم اما از ایشان خواستیم تا چند مورد از اشتباهات متعدد گروه کامپیوتر را که دانشجو تاوان آن را دارد پس می دهد نام ببرد؛ ایشان در جواب فرمودند:

"... در زمان انتخاب واحد در ترم های پیش در هر دانشگاهی کسانی که معدل بالای 18 می آورند زودتر از بقیه با ترمهای قبلی انتخاب واحد می کنند به خاطر عدم توجه مدیر گروه و کارشناس این اتفاق تا حالا در این واحد نیافتاده حالا گرفتاری سایت که گروه مقصر نیست بماند مشکل عدم تجهیز سایت های کامپوتر به خاطر عدم پیگیری شخص مدیر گروه و کارشناس گروه که دانشجو باید تاوان دهد بماند مشکل نبودن سایت برای تحقیق دانشجو و عدم ارتباط با مقالات روز دنیا که مدیر محترم گروه و کارشناس زحمت نمی دن پیگیری کنند بماند و فقط دانشجو است که تاوان می دهد اگر اینترنت نداشتیم بهتر بود می گفتم اینترنت نیست ولی حالا .... حتما مقصر دانشجو است لطفا به سایت اینجانب برید و برنامه هفتگی مرا ملاحظه کنید تا ببینید هنوز نام استاد پروژه بنده خالی است و نام استاد کارآموزی اینجانب اشتباهی است بعدا تاوان این اشتباه را کی باید بدهد طبق معمول دانشجو"

همانطور که مشاهده می فرمایید، تمامی مواردی که ایشان نام برده اند، خارج از دسترس مدیر گروه و گروه کامپیوتر است و به قول خودشان، مدیر گروه فقط باید پی گیری کند که نمی دانم ایشان از کجا این قدر مطمئن است که مدیر گروه پی گیری نکرده؟!!!

اگر پی گیری مدیر گروه به تنهایی برای فراهم شدن این همه تجهیزات کافی بود، الان گروه کامپیوتر فاقد، میز و صندلی و ساعت و حتی ضروری ترین وسیله ی ارتباطی یعنی "تلفن" نبود. آری گروه شما، هنوز تلفن ندارد، و اساتید وقتی وارد اتاق گروه می شوند باید سرپا بایستند، آنوقت شما انتظار دارید، سایت برای ارتباط با مقالات روز دنیا داشته باشد؟!!!

غرض از این بحث ها این بود، که مطالبه حق و حقوق دانشجویی چیز خوبی است، اما انصاف هم خوب است و نحوه ی برخورد و سطح توقعات باید منطقی و بر اساس اصول باشد. متاسفانه برخوردهایی که مخصوصا از دانشجویان کارشناسی این دانشگاه در این مدت دیده شده، بسیار نا امید کننده بوده. بحمدالله شخص مدیرگروه، هیچ مشکل شخصی با این مسأله ندارد، اما این مطالب را فقط به خاطر خود دانشجویان متذکر می شویم که این گونه موضع گیری ها و به طور کلی این روحیه، که در اثر یک اشتباه یا در اثر یک جابه جایی امتحان، این گونه برآشفته می شوید و فریادتان بلند می شود و بعضی ها به خاطر یک مسأله کوچک، در و تخته به هم می کوبند که آی به فریادمان برسید! خانه خراب شدیم!! وقتی به آنها می گوییم چه شده، می گویند دو تا امتحانمان افتاده تو یه روز!!! یا مثلا استادمان اسمش اشتباه شده!!!

مشکل، این روحیه است. اگر این روحیه، فقط در برخورد با مسائل دانشگاه باشد، یعنی دوستان، با گروه  و مدیر گروه مشکل و درگیری دارند، که هیچ، ما بحثی نداریم! اما اگر قرار باشد، در همه مسائل زندگی و در محیط خارج از دانشگاه نیز با مشکلات و نارسایی ها اینگونه برخورد کنند، یا یک عده ای را خواهند کشت و یا خودشان را به کشتن خواهند داد!!!

جامعه، سراسر تنش و نارسایی و پر است از ناملایمات و ناهماهنگی ها.

اگر قرار باشد با موارد ساده ی اینچنینی داد ما بلند شود و به هم بریزیم که دیگر، امکان زندگی نخواهیم داشت.

 

مفاهیمی مثل "صبر" , "سعه صدر" , "خویشتن داری" ,  "حکمت"  ,  "تحمل"  ,  "دوراندیشی"  , "طمأنینه"  ,  "وقار"  ,  "تفکر"  ,  "مصلحت اندیشی"  و .... داستان نیستند و مخصوص کتاب های درسی نیستند... اینها را باید کم کم وارد زندگی کرد و از زیبایی ها و لذت دارابودن آنها بهره مند شد.




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/10/18:: 7:25 صبح     |     () نظر

جزوه مبانی مهندسی نرم افزار استاد اسدی را از اینجا دریافت نمایید:

http://ahmadasadi.persiangig.com/sendtogroup.rar

 

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/10/13:: 4:38 عصر     |     () نظر

کلاس جبرانی استاد محمدی روز دوشنبه 8 تا 10 (احتمالا در سایت دانشکده فنی)


امتحان نهایی مبانی اینترنت استاد بانی روز پنجشنبه 15 دی ماه برگزار می گردد.


کسانی که درست در یک ساعت امتحان دارند نگران نباشند روز امتحان با مراجعه به مسوول امتحانات به یک اتاق مجزا هدایت شده و دو امتحان را یکی پس از دیگری با زمان کافی به طور مجزا امتحان خواهند داد.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/10/11:: 2:21 عصر     |     () نظر

1- طبق مصوبه شورای گروه کامپیوتر، درس کارآفرینی جبرانی که زائد و تکراری، به نظر می رسید، از چارت دوره کاردانی حذف گردید. همچنین درس ویژوال بیسیک جبرانی از 3 واحد نظری به 3 واحد عملی تغییر یافت. البته این مسأله باید به تأیید معاونت آموزشی دانشگاه نیز برسد که انشاءالله خواهد رسید.

2- باز هم برای چندمین بار تأکید می شود که گزارش نهایی کارآموزی و پایان نامه فقط و فقط ایمیل به استاد پروژه و کارآموزی می شود (که بهتر است یک رونوشت هم به گروه فرستاده شود) و از چاپ آن جدا خودداری شود. گروه، به هیچ عنوان، سی دی و پایان نامه، یا پروژه از دانشجو تحویل نمی گیرد و مسؤولیتی از این جهت نخواهد داشت.

3- کلاس جبرانی درس برنامه نویسی پیشرفته 1 استاد اسدی روز دوشنبه 10/12 از ساعت 8 تا 12 در سایت فاز 3 (دانشکده فنی)

و کلاس جبرانی مبانی مهندسی نرم افزار ایشان دوشنبه  10/12 از ساعت 12:30 تا 15 در کلاس 3304 طبقه سوم دانشکده فنی تشکیل می گردد

4- کلاس جبرانی اسمبلی استاد محمدی نیز در روز دوشنبه 10/12 تشکیل می گردد.

5- کلاس جبرانی روز شنبه 10/10 استاد عطارزاده به دلیل سفر پیش بینی نشده، برگزار نمی شود.

6- کلاس جبرانی ساختمان داده ها استاد رضوی روز یکشنبه 8 تا 12 در سایت دانشکده فنی برگزار می شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/10/9:: 1:43 عصر     |     () نظر

اولا تاریخ امتحانات با توجه به نظر دانشکده, دیگر قابل تغییر نیست. دوستانی که در یک روز دو امتحان دارند, ضمن حفظ آرامش و توجه به اینکه این مسأله, چیز وحشتناکی نیست و لازم به خودکشی، حذف درس و ... نمی باشد! از هر گونه اعتراض و ... خود داری فرمایند.

ثانیا آن دسته از دانشجویان درس ویژوال بیسیک که ساعت امتحاناتشان تداخل پیدا کرده (حدودا 5 نفر) در روز امتحان با هماهنگی می توانند در اتاقی مجزا بعد از امتحان اول, به امتحان دوم مشغول شوند.

ثالثا

 قابل توجه دانشجویان درس مبانی مهندسی نرم افزار آقای مهندس اسدی

لطفا به موارد ذیل توجه فرمایید:

·         امتحان میان ترم در تاریخ 8\10\1390 برگزار می شود

·         مطالب امتحان(طبق هماهنگی قبلی) تا ابتدای موضوع uml خواهد بود

·         با توجه به کمبود فضا و تعداد زیاد دانشجو لازم است موارد ذیل رعایت شود

o        ساعت امتحان دانشجویان  نوبت اول راس ساعت 13:10 و ساعت امتحان دانشجویان نوبت دوم راس ساعت 14:50در همان کلاس درس خواهد بود.

o        هر دانشجو بر طبق ساعت مشخص شده در برگه انتخاب واحد (و لیست دانشجویان )در نوبت اول و دوم جهت امتحان حاضر شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/10/4:: 12:27 عصر     |     () نظر

1) تغییر تاریخ امتحان بنا به درخواست (و البته کندن پاشنه درب گروه) تعداد زیادی از دانشجویان (که امضاهایشان در گروه موجود است) صورت گرفته و طبعا مورد اعتراض دسته ای دیگر قرار می گیرد.

خطاب به مدیر گروه های آینده گروه کامپیوتر عرض می شود که دیگر به هیچ درخواست دانشجویی مانند این، ترتیب اثر ندهد و دلسوزیهای این شکلی نکند که اینگونه مورد اعتراض توسط عده ی دیگر واقع شود.

2) متاسفانه کاغذها و سوزن هایی که به برد گروه کامپیوتر نصب می شود توسط بیمارانی که در دانشکده فنی (که ظاهرا از بیرون دانشگاه می آیند) و تردد دارند کنده شده (و احتمالا به مصرف می رسد!) لذا عده ای که هنوز عضو گروه خبری گروه نشده اند از عدم تشکیل کلاس های چهارشنبه ساختمان داده های استاد رضوی اطلاع نداشتند و شاید ندانند که کلاس جبرانی آن در روز شنبه برگزار می شود. لذا اولا آدرس گروه خبری دوباره اعلام می شود تا کسانی که هنوز عضو نشده اند زودتر عضو شوند:

http://groups.google.com/group/tehransharghcg

ثانیا: کلاس جبرانی ساختمان داده های استاد رضوی در روز شنبه سوم دیماه مانند چهارشنبه در دو گروه صبح و بعد از ظهر در سایت دانشکده فنی برگزار می شود و هر کس (چه صبح چه بعدازظهر) در هر کدام که می توانست شرکت کند.




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/10/2:: 6:39 عصر     |     () نظر