سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت دنیا خرد را تباه می کند و دل را از شنیدن حکمت باز می دارد و کیفری دردناک می آورد . [امام علی علیه السلام]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

اولین جلسه انجمن علمی گروه کامپیوتر با حضور 6 نفر از دانشجویان علاقمند و با انگیزه گروه تشکیل گردید و گروه هایی برای انجام کارهایی چون

1-  طراحی سایت، فروم و آرم و پوستر انجمن

2- روابط عمومی، تبلیغات و پی گیری کارهای اداری انجمن

3- تحقیقات و بررسی انجمن های مشابه، دوره های آموزشی مورد نیاز، جشنواره ها، مسابقه ها و ...

تشکیل گردید و مسوولیت ها مشخص شد و انشالله در اولین هفته های سال جدید جلسه بعدی برای بررسی پیشرفت کار و انجام کارهای دیگر تشکیل خواهد شد. جناب آقای دکتر راسخ ریاست پژوهش دانشکده نیز علاقه و حمایت همه جانبه خویش را از این انجمن ابراز کردند.

فرم پروژه و کارآموزی به گروه ایمیل شده و از لینک زیر

http://groups.google.com/group/tehransharghcg/t/942bf0476168867c

قابل دریافت است دانشجویان پس از پرینت این فرم آنرا به تأیید استاد خود رسانده و در نهایت برای تأیید به مدیر گروه کامپیوتر مراجعه نمایند (البته در اتاق گروه نه در راه پله ها و حیاط دانشگاه!)

کسانی که هنوز جای مناسبی برای کارآموزی پیدا نکرده اند می توانند به لینک های زیر مراجعه کنند

سامانه ملی کارآموزی: http://karamouzi.irost.org/

پرتال دانشگاهی:http://www.unp.ir/

سایت متخصصین:irexpert.ir

بازارکار: bazarekar.ir

کلاس ها تا 5شنبه 25 اسفند دایر است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/12/19:: 10:52 عصر     |     () نظر

کلاس های استاد طاهری روز چهارشنبه و پنج شنبه 17 و 18 اسفند تشکیل نمی شود اما کلاس های ایشان در هفته آینده به طور کامل تا روز 25 اسفند حتما انشالله تشکیل خواهد شد. کلیه کلاس ها تا 25 اسفند دایر است.

جزوه زبان در لینکی که قبلا داده شده بود اصلاح شده و فایل کم حجم تر نیز قرار گرفت مراجعه کنید

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/12/17:: 2:54 عصر     |     () نظر

جزوه درس زبان تخصصی توسط یکی از دانشجویان خوب دانشگاه در مسیر زیر قرار داده شده و به صورت کامل از لینک زیر قابل دریافت است

http://sajadperspolis.persiangig.com/

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/12/14:: 9:25 صبح     |     () نظر

به لطف خدا فرآیند انتخاب واحد تا حدود زیادی با موفقیت پیش رفت و اکنون هیچ کلاس بدون استادی نداریم. استاد کلاس برنامه سازی پیشرفته روز شنبه صبح و درس شیء گرا و آزمهندسی نرم افزار روز شنبه بعد از ظهر نیز مشخص شده که البته از هفته بعد (یعنی بیستم اسفند) تشریف می آورد اما شنبه این هفته (یعنی سیزدهم اسفند ماه) دو کلاس بعد از ظهر یعنی شیء گرا و آزمهندسی نرم افزار، توسط مهندس رضوی تشکیل می گردد و یک جلسه جبرانی نیز پنج شنبه 18 اسفند ماه برای کلاس صبح و بعد از ظهر شنبه با حضور خود استاد درس تشکیل می گردد.

گروه کامپیوتر در صدد است برای کلاس های شلوغی که در سایت تشکیل می شود، کلاس موازی درست کند که دانشجویان پخش شوند تا از کیفیت کلاس کاسته نشود.

انجمن علمی

همانطور که قبلا وعده داده شده بود گروه کامپیوتر در ترم جاری در صدد است که انجمن علمی راه بیاندازد به همین منظور، از کلیه علاقمندان دعوت می شود روز پنج شنبه 18 اسفند برای هماهنگی های اولیه ساعت 12:30 در کلاس 3309 حضور یابند.

مدیر گروه روز یکشنبه 14 اسفند در دانشگاه حضور نخواهد داشت و به جای آن روز شنبه 13 اسفند از صبح تا بعد از ظهر در دانشگاه حضور دارد و در مراسم انس با قرآن که صبح شنبه در آمفی تأتر دانشگاه برگزار خواهد شد شرکت می نماید.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/12/12:: 8:1 عصر     |     () نظر

آخرین فرصت برای هر گونه حذف و اضافه تا ظهر روز شنبه 6 اسفند می باشد و بعد از آن، هیچ کاری برای دانشجو انجام نخواهد شد. مشخصه هایی که در ادامه لیست شده اند، خلوت هستند به این معنا که: 1-  احتمال حذف این مشخصه ها وجود دارد بنابراین کسانی که اینها را انتخاب کرده اند انتظار جابه جایی مشخصه هایشان را داشته باشند. 2-  توصیه می شود دانشجویان قبل از حذف این مشخصه ها، خودشان از مشخصه های شلوغ حذف کرده و به مشخصه های خلوت بروند. یا از طریق ایمیل با ذکر شماره دانشجویی از ما بخواهند که این کار را انجام دهیم. یا اینکه مشخصه جایگزین را در صورت حذف به ما ایمیل بزنند. 3-  احتمال ادغام وجود دارد یعنی برای باقی ماندن این درس های خلوت، (در صورت انجام نشدن دو کار فوق) عده ای به قید قرعه از مشخصه های دیگر به این مشخصه ها منتقل شوند تا شلوغ ها خلوت شوند. کاردانی کارشناسی 3018 آز پایگاه شنبه (احتمال حذف  زیاد) 3768 برنامه سازی سیستم 5شنبه(حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3760 پیشرفته 1 شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 2775 ریاضی گستته 4شنبه(حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3761 پیشرفته 2 شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3767 زبان ماشین 5شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3769 مبتنی بروب 5شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3623 شبیه سازی 5شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3766 زبان ماشین و اسمبلی 4شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس احتمال ادغام) 3491 طراحی و پیاده سازی زبان ها 4شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3763 شیوه یکشنبه (احتمال حذف  زیاد) 3764 کامپایلر  یکشنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3766 کارآفرینی شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس احتمال ادغام) 2682 محیط چندرسانه ای یکشنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3072 کارآفرینی و پروژه 4شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس احتمال ادغام) 2885 محیط چندرسانه ای 5شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3489 کارگاه مبانی الکترونیک 4شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس احتمال ادغام) 3765 هوش دوشنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس) 3038 مباحث ویژه 4شنبه (حذف نمیشود توصیه به اخذ این درس احتمال ادغام)   3008 نرم افزار ریاضی و آمار (احتمال حذف  زیاد)   و نکته آخر اینکه:درخواست اخذ مشخصه هایی که بیش از حد ظرفیت یافته اند  و اصرار شما برای اخذ آن  یک تخلف انضباطی محسوب شده و قابل ارجاع به کمیته انضباطی می باشد

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/12/5:: 2:57 عصر     |     () نظر

برای اخذ درس کارآموزی باید
اولا 50 واحد گذرانده باشید
ثانیا در ترمی که کارآموزی می گیرید با احتساب 2 واحد کارآموزی حداکثر 16 واحد داشته باشید (البته ترم آخری ها) مستثنی هستند
لطفا تا فرصت هست بررسی کنید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/12/2:: 3:36 عصر     |     () نظر

دانشجویانی که پروژه و کارآموزی گرفته اند, روز یکشنبه آینده از ساعت 2 به بعد پس از پر کردن برگه های مربوطه و امضای اساتیدشان برای ثبت و تأیید به مدیر گروه مراجعه کنند.

بعضی از مشخصه ها حذف شده اند لطفا به واحدهای خود مراجعه کنید.

اینکه به ایمیل ها یا کامنت های وبلاگ پاسخ داده نمی شود دلیل بر این نیست که دیده نشده اند. بلکه کلیه ایمیل ها و نظرات دیده شده و تصمیمات مقتضی اتخاذ می شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/12/2:: 7:31 صبح     |     () نظر

درس های جدیدی که اضافه شده اند با اساتید بسیار مجرب ارائه می شوند. به عنوان مثال، استاد درس برنامه سازی سیستم روز پنج شنبه سرکار خانم مهندس اسدی هستند که سوابق متمادی در برنامه سازی سخت افزار و درایور نویسی دارند. توصیه می شود این دروس را انتخاب نمایید.

در صورت عدم انتخاب این دروس جدید، گروه بنا به تشخیص خود، تعدادی از دانشجویان را از کلاس های شلوغتر به کلاس های جدید منتقل خواهد کرد. بنابراین برای این که مشکلی برای دانشجویی پیش نیاید خودتان در حذف و اضافه، درس کلاس های شلوغ را حذف و کلاس های خلوت تر را انتخاب نمایید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/12/1:: 8:27 صبح     |     () نظر