سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیز نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، منفورتر ازبخل و بدخویی نیست که این یک، همان گونه که سرکه عسل را تباه می کند، ایمان را تباه می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

لطفا با مراجعه به صفحه ی زیر، نظر خود را در مورد اساتیدتان با صداقت و دقت اعلام نمایید

با تشکر

http://qgc.polldaddy.com/s/prof1

پس از وارد شدن به صحفه، دکمه Start Survey را بزنید

با تشکر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/8/14:: 8:29 صبح     |     () نظر

با توجه به اینکه جسته و گریخته اعتراضاتی نسبت به اساتید به گوش گروه می رسد، بنا به تجربه باید گفت که به این اعتراضات، زمانی ترتیب اثر داده خواهد شد که یقین حاصل شود اکثریت دانشجویان در درک مفاهیم درس مشکل دارند. چراکه به تجربه مشخص شده است، بیشتر اعتراضات به اساتید، به خاطر احتمال سخت گیری ایشان است!!! یعنی اگر دانشجو، احتمال بدهد که استاد قرار است کمی در نمره دادن سخت گیری کرده و انتظار حرکتی از دانشجو داشته باشد، داد و اعتراض دانشجویان به آسمان بلند می شود. کما اینکه یکی از اساتید جدید ما در این ترم، ابتدا، بسیار جدی برخورد کردند با دانشجویان و صدای همه درآمد که این چه استادی است؟! چه لهجه ای که داره؟!!! ما هیچی نمی فهمیم و .... بعد که استاد کمی خیال دانشجویان را از نمره ی پایان ترم راحت کرد، همون استاد تبدیل شد به یکی از بهترین اساتید دانشگاه!!! حتی لهجه ی او نیز بسیار شیرین شوده بود!!!

بنابراین این اعتراضات تا وقتی که به یقین مشخص نشود، که واقعا ناشی از کیفیت پایین تدریس و سطح پایین علمی کلاس است، ترتیب اثر داده نخواهد شد. اگر جمع زیادی از دانشجویان با امضای خود عدم توانایی استاد در انتقال مطلب را تأیید کنند و در میان امضاء کنندگان، دانشجویان شاگرد اول و ممتاز کلاس نیز حضور داشته باشند و در آن نامه، شماره تلفن چند تن از دانشجویان قوی تر نیز برای تماس و پرسش در مورد کلاس وجود داشته باشد، می توان به این اعتراض، ترتیب اثر داد. کما اینکه در مورد یکی از اساتید نیز این کار انجام شد. با توجه به اینکه برنامه  ترم بعد در حال تنظیم می باشد، این اعتراضات می بایست سریعتر به گروه به صورت مکتوب با شرایطی که گفته شد، برسد تا در مورد ادامه همکاری با اساتید جدید، تصمیم دقیقتری اتخاذ شود.

با تشکر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/8/13:: 2:42 عصر     |     () نظر

طی جلسه ی اضطراری که با مدیر محترم دانشگاه و دیگر مدیران داشتیم، قرار شد دو سایت دیگر به مجموعه ی سایت ها اضافه شود تا مشکل سایت ها از نظر فیزیکی حل شود. اما از نظر نرم افزاری نیز اساتید محترم می بایست در سایتی که حضور دارند نیازهای دستگاه و کمبودها را هر چه سریعتر به گروه اطلاع دهند تا جهت تأمین نیازها اقدام فوری به عمل آید.

سایت های طبقه چهارم هم ظاهرا تا آذر ماه راه می افتد ولی ما فرض را بر این گذاشتیم که تا آخر ترم آماده نمی شوند و با همین سایت های فاز 1و2 کلاس ها را بدون کم و کاست به صورت بخشی، تئوری و بخشی عملی تا آخر ترم پیش ببریم.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/8/9:: 8:6 صبح     |     () نظر

اگر مشکلی در مورد کلاس ها، اساتید یا موارد اینچنینی هست مراحل پی گیری آن به ترتیب زیر است:

1- مدیر گروه(با روش هایی چون مراجعه حضوری: در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و گاهی اوقات یکشنبه یا شنبه بعد از ظهر!) یا از طریق ایمیل گروه: goroohecomputer@gmail.com یا از طریق همین سایت)

2- اگر از مدیر گروه جواب نگرفتید سپس معاون آموزشی دانشکده ، یا رئیس دانشکده (طبقه همکف دانشکده)

3- اگر بازهم جواب نگرفتید مدیر آموزش دانشگاه یا معاونت آموزشی دانشگاه (واقع در طبقه سوم دانشکده علوم پایه یا همان فاز 2)

4- اگر بازهم جواب قانع کننده ای نگرفتید، ریاست محترم دانشگاه

5- و اگر بازهم نشد، ریاست کل دانشگاه آزاد

6- اگر بازهم نشد، در این مرحله، یک مقدار درخواستتان را بررسی کنید شاید مشکل از درخواست باشد! اگر مشکلی نبود و همه چیز منطقی بود در مراحل بعدی می توانید به ریاست جمهوری، قوه قضاییه یا بیت رهبری درخواستتان را ارجاع بدید! (در مورد مرحله بعدش سوال نکنید!)

هر کدام از مراحل فوق، جا به جا شود یعنی ترتیب رعایت نشود، مشکلات متعددی به وجود می آید کما اینکه یکی از دانشجویان، مسأله ی نیامدن یکی از اساتید را قبل از طرح آن با مدیریت گروه، با دیگر مدیران دانشگاه، مطرح کرده بود. جالب این جاست که بر اساس شواهد، همه ی مدیران دانشگاه این دانشجوی منتقد را می شناسند به جز خود مدیر گروه! دانشجویی که در انتقاد از دانشگاه ظاهرا زبانزد است.

به هر حال، طرح مسأله نیامدن یک استاد، در خارج از گروه، نه تنها مشکلی از گروه بر طرف نکرد، بلکه این بهانه را به مجموعه مدیریت دانشگاه داد که بگویند: "مشکل گروه کامپیوتر، نداشتن سایت نیست، بلکه نداشتن استاد است و سایت ها را برای تشکیل نشدن کلاس ها بهانه می کند!!!!!"یعنی نه تنها مشکلی از گروه کامپیوتر حل نشد، بلکه بدهکار هم شد و مشکل دانشجویان کامپیوتر به قوت خود باقی ماند!

همانطور که می بینید، دور زدن گروه و به خیال خود، زرنگی و پرش به مراحل بالاتر می تواند کار گروه را بسیار سخت تر کند. لذا خواهش ما از دانشجویان محترم این است که هر نکته ای و مشکلی که پیش می آید، ابتدا به گروه مطرح کنند و گروه را از خودشان بدانند؛ اگر جواب نگرفتند به مراحل بالاتر ارجاع دهند.

موفق باشید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/8/6:: 4:16 عصر     |     () نظر

با توجه به جابه جایی ها و مشکلاتی که برای بعضی از اساتید به وجود آمد، وقفه ای در کلاس ها بود که انشاءالله کلیه کلاس ها به قوت خود از هفته ی آینده با اساتید جدید ادامه خواهد یافت و کلاس های جبرانی به زودی برگزار خواهد شد.

بنابراین کلاس طراحی الگوریتم ها و اسمبلی شنبه ها با استاد "دست باز"

گرافیک 1 و کامپایلر شنبه ها با استاد "بنهری"

مهندسی اینترنت یکشنبه ها با استاد "حمزیان"

معماری کامپیوتر و آزهایش دوشنبه ها با استاد "ملک لو"

 

موفق باشید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/8/2:: 2:19 عصر     |     () نظر